TERMENI ŞI CONDIŢII

DESCARCĂ REGULAMENTUL HOTELIER / DOWNLOAD INTERNAL REGULATIONS / TÉLÉCHARGER REGLEMENT INTERIEUR / HERUNTERLADEN INTERNE VORSCHRIFTEN

download regulations

Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Motel Davios și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.moteldavios.ro, pe www.booking.com sau la unul dintre următoarele numere de telefon:0731.35.35.15, 0724.59.99.74, 0253-22.72.00 sau fax 0253-22.70.00.
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Restaurantul Davios are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.
Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.
Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@moteldavios.ro, până la ora 18:00 a zilei sosirii. Unitatea noastră îşi rezervă dreptul de a solicita taxe de anulare conform politicilor existente la momentul efectuării rezervării.
Tarife
Tarifele Motel Davios diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta in meniurile puse la dispoziţie la cerere la sosirea în unitatea de cazare.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 50 lei, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 16.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 16.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru copiii sub 2 ani nu există posibilitatea oferirii unui pătuț bebe.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
• “NU DERANJATI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
• “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 20:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 20:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Dress Code
Motel Davios nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal. Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția unităţii noastre persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Motel Davios sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar, sau vouchere de vacanţă după caz.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că, unitatea noastră îşi rezervă dreptul de a debita sau preautoriza cardul în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, ne rezervăm dreptul de a solicita constituirea unui depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Motelului Davios, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Motel Davios are amenajate spatii pentru
fumatori in aer liber.
Motel Davios dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 100 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a camerei.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie mica iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului național/internațional de sănătate (cu toate vaccinările
incluse).
Taxa de cazare va fi comunicată ca reprezintă c/val a 15 euro/zi/animal/pasăre.
În cadrul restaurantului şi a grădinii de vară nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Micul dejun, prânzul și cina
Restaurantul Davios este deschis de luni până vineri în intervalul 07.00 – 10.00 şi 18.00 – 22.00, puteți servi masa în regim a la carte. Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.
Room Service
Room service-ul este disponibil la cerere în limita disponibilităţii.
Spaţiul de parcare şi autoturismele Motel Davios pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 7 de locuri de parcare, gratuit.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Parcarea autoturismelor în afara perioadei de cazare se taxează cu 10 euro /oră, dar nu mai mult de 50 euro/zi.
Siguranța obiectelor personale
Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Motelului Davios.
Confidenţialitatea informaţiilor
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. COLGORJ COM SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și
numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
S.C. COLGORJ COM SRL cu sediul in Strada Jiului, nr. 3, cam. 1, P, Tg-Jiu, Gorj, proceseaza date cu caracter personal în vederea prestarii serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:
• Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
• Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
• Facturarea serviciilor hoteliere, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
• Pentru a comunica cu dumneavoastră in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
• Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
• Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea in inters legitim.
Clienții Motel Davios furnizeaza datele solicitate de către S.C. COLGORJ COM SRL, în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (numar de telefon, adresa de email) este acordat in mod voluntar prin înaintarea rezervărilor sau prin completarea Fişei de anunţare a sosirii
şi plecării. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment,cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. COLGORJ COM SRL. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către rezervari@moteldavios.ro sau la Receptia Motelului Davios. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizarii datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). In cazul in care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi in situatia de a nu va putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing si feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. COLGORJ COM SRL în general, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere in orice moment a  consimtamantului, dreptul de a solicita stergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta unitatea noastra adresa de e-mail: rezervari@moteldavios.ro, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.
Datele cu caracter personal aparținând clienților Motel Davios sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. COLGORJ COM SRL, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte. Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată,  prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
• au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Motel Davios de care au beneficiat;
• au produs degradări sau distrugeri;
• au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
• nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Tg-Jiu.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere, inclusiv prin respectarea programului de linişte cuprins între orele 22.00 – 07.00. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în motel si restaurant, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Motel Davios trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea
eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Motel Davios va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din motel sau restaurant clienții  indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus,ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii oferite
Clienții cazați în cadrul Motel Davios beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.
Servicii gratuite
• rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
• apel de trezire
• primirea și transmiterea mesajelor
• servicii de rezervări la restaurant
• parcare
• room service
Servicii cu plată
• produse minibar
• servicii de spălătorie sau călcătorie
• telefonie internă și internațională
Protecție în caz de incendiu
Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele amplasate pe holurile motelului. Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la receptia motelului.
Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
Integritate structurală
Pentru Motelul Davios, siguranța structurală și structura de rezistență a clădirii sunt vitale, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a
fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.
Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul ruperii acesteia. În ceea ce privește pereții,
aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).
Astfel, ținând cont de toate acestea și adăugând factorul privind comportarea clădirii la acţiunea seismică, Motelul Davios, format din subsol, parter și 2 etaje, a fost proiectat cu o structură mixtă pe cadre din beton armat cu oțel
si zidarie portanta, ce poate rezista cu succes celor mai puternice seisme.
Sisteme green de iluminat
Pentru a minimiza consumul de energie electrică, Motel Davios folosește un sistem de iluminare ecologic.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Motel Davios(cazare, restaurant, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Motel Davios fără a se face notificări în prealabil.
Vă reamintim faptul că toate spaţiile comune sunt monitorizate video, paza fiind asigurată prin intermediul dispeceratului de pază cu care ne aflăm în contract!
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Motel Davios!
Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Motel Davios și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.moteldavios.ro, pe www.booking.com sau la unul dintre următoarele numere de telefon:0731.35.35.15, 0724.59.99.74, 0253-22.72.00 sau fax 0253-22.70.00.
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Restaurantul Davios are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.
Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.
Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@moteldavios.ro, până la ora 18:00 a zilei sosirii. Unitatea noastră îşi rezervă dreptul de a solicita taxe de anulare conform politicilor existente la momentul efectuării rezervării.
Tarife
Tarifele Motel Davios diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta in meniurile puse la dispoziţie la cerere la sosirea în unitatea de cazare.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 50 lei, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 16.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 16.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru copiii sub 2 ani nu există posibilitatea oferirii unui pătuț bebe.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
• “NU DERANJATI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
• “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 20:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 20:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Dress Code
Motel Davios nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal. Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția unităţii noastre persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Motel Davios sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar, sau vouchere de vacanţă după caz.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că, unitatea noastră îşi rezervă dreptul de a debita sau preautoriza cardul în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, ne rezervăm dreptul de a solicita constituirea unui depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Motelului Davios, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Motel Davios are amenajate spatii pentru
fumatori in aer liber.
Motel Davios dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 100 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a camerei.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie mica iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului național/internațional de sănătate (cu toate vaccinările
incluse).
Taxa de cazare va fi comunicată ca reprezintă c/val a 15 euro/zi/animal/pasăre.
În cadrul restaurantului şi a grădinii de vară nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Micul dejun, prânzul și cina
Restaurantul Davios este deschis de luni până vineri în intervalul 07.00 – 10.00 şi 18.00 – 22.00, puteți servi masa în regim a la carte. Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.
Room Service
Room service-ul este disponibil la cerere în limita disponibilităţii.
Spaţiul de parcare şi autoturismele Motel Davios pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 7 de locuri de parcare, gratuit.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Parcarea autoturismelor în afara perioadei de cazare se taxează cu 10 euro /oră, dar nu mai mult de 50 euro/zi.
Siguranța obiectelor personale
Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Motelului Davios.
Confidenţialitatea informaţiilor
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. COLGORJ COM SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și
numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
S.C. COLGORJ COM SRL cu sediul in Strada Jiului, nr. 3, cam. 1, P, Tg-Jiu, Gorj, proceseaza date cu caracter personal în vederea prestarii serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:
• Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
• Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
• Facturarea serviciilor hoteliere, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
• Pentru a comunica cu dumneavoastră in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
• Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
• Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea in inters legitim.
Clienții Motel Davios furnizeaza datele solicitate de către S.C. COLGORJ COM SRL, în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (numar de telefon, adresa de email) este acordat in mod voluntar prin înaintarea rezervărilor sau prin completarea Fişei de anunţare a sosirii
şi plecării. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment,cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. COLGORJ COM SRL. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către rezervari@moteldavios.ro sau la Receptia Motelului Davios. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizarii datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). In cazul in care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi in situatia de a nu va putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing si feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. COLGORJ COM SRL în general, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere in orice moment a  consimtamantului, dreptul de a solicita stergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta unitatea noastra adresa de e-mail: rezervari@moteldavios.ro, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.
Datele cu caracter personal aparținând clienților Motel Davios sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. COLGORJ COM SRL, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte. Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată,  prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
• au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Motel Davios de care au beneficiat;
• au produs degradări sau distrugeri;
• au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
• nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Tg-Jiu.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere, inclusiv prin respectarea programului de linişte cuprins între orele 22.00 – 07.00. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în motel si restaurant, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Motel Davios trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea
eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Motel Davios va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din motel sau restaurant clienții  indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus,ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii oferite
Clienții cazați în cadrul Motel Davios beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.
Servicii gratuite
• rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
• apel de trezire
• primirea și transmiterea mesajelor
• servicii de rezervări la restaurant
• parcare
• room service
Servicii cu plată
• produse minibar
• servicii de spălătorie sau călcătorie
• telefonie internă și internațională
Protecție în caz de incendiu
Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele amplasate pe holurile motelului. Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la receptia motelului.
Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
Integritate structurală
Pentru Motelul Davios, siguranța structurală și structura de rezistență a clădirii sunt vitale, de acestea depinzând stabilitatea, rezistenţa şi durabilitatea în timp. De aceea, îmbinând arhitectura cu ingineria structurală, clădirea a
fost proiectat astfel încât să asigure, în orice situație, întreg necesarul de securitate.
Natura terenului ales pentru fundaţie determină capacitatea portantă a terenului şi reprezintă presiunea maximă pe care o poate suporta terenul de fundare, fără a exista riscul ruperii acesteia. În ceea ce privește pereții,
aceștia preiau greutatea clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).
Astfel, ținând cont de toate acestea și adăugând factorul privind comportarea clădirii la acţiunea seismică, Motelul Davios, format din subsol, parter și 2 etaje, a fost proiectat cu o structură mixtă pe cadre din beton armat cu oțel
si zidarie portanta, ce poate rezista cu succes celor mai puternice seisme.
Sisteme green de iluminat
Pentru a minimiza consumul de energie electrică, Motel Davios folosește un sistem de iluminare ecologic.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Motel Davios(cazare, restaurant, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Motel Davios fără a se face notificări în prealabil.
Vă reamintim faptul că toate spaţiile comune sunt monitorizate video, paza fiind asigurată prin intermediul dispeceratului de pază cu care ne aflăm în contract!
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Motel Davios!